Åbningstider

Sæsonen løber fra start Maj til slut September. Åbningstiden er udvalgte hverdage fra kl. 17:00 og hver Lørdag fra kl. 10:00.

Du kan ringe til klubben før du kører hjemmefra, for at være sikker på, at der sejles. Klubbens telefon besvares kun i åbningstiden, hvis bådføreren befinder sig i klubben

Vandski er afhængig af, at der er relativ lav vind og tørvejr. Bådføreren vil altid være i klubben i den første 1/2 time af åbningstiden. Hvis det er dårligt vejr eller der ikke er kommet nogle løbere tager bådføreren hjem.

Vi tilbyder både gæsteture og andre arrangementer for “ikke medlemmer”. Se mere om gæsteture og arrangementer her.

Klubbens telefonummer er: 45 42 41 73

Mandag

Tirsdag

17:00 – Juniortræning

Ingen bådvagt

Lørdag & Helligdage

Søndag

Ingen bådvagt

Alle bådvagter bestrides af medlemmer der arbejder frivilligt. Se kalender for info om hvem der er på vagt hvilke dage.