Gæsteture og Arrangementer

Har du fået lyst til at prøve en tur på vandski eller er I en gruppe på arbejdet eller i sportsklubben, som godt kunne tænke sig et par timer med aktivitet på vandet?

Priser for Gæsteture og Arrangementer

Gæsteture for personer over 18 år

(ca. 10 min. på vandet) 200,- kr.

Gæsteture for personer under 18 år

(ca. 10 min. på vandet) 150,- kr.

Gæsteture for medlemmer fra anden Vandski Klub

(ca. 10 min. på vandet) 150,- kr.

Polterabend (20 min. på vandet)

(Derudover instruktion på broen) 1.000,- kr. Pt. ikke muligt

Leje af båd (pr. time)

1.500,- kr. Pt. ikke muligt

Firmaarrangement (1 time)

1.500,- kr. Pt. ikke muligt

Firmaarrangement (2 timer)

2.800,- kr. Pt. ikke muligt

Firmaarrangement (3 timer)

4.200,- kr. Pt. ikke muligt

Betaling

Alt betaling foregår via bankoverførsel eller MobilePay. Klubben er pengeløs og modtager ingen kontanter.

Danske Bank - Regnr. 3409 - Konto 7304277

Mobile Pay: 33191

CVR. nr. 33874812

Husk at oplyse hvad din indbetaling drejer sig om. Ellers kan det være svært for vore kasserer at gennemskue kontoudtoget. Du er også meget velkommen til at sende en mail til kasseren i forbindelse med en indbetaling på kasserer@holtevandskiklub.dk

Gæstetur generelt

En en ny sportsinteresse starter oftest med en prøvetur. Det kan du også på vandski. En tur tager 10 minutter og foregår i klubbens åbningstid. Du skal ikke booke en specielt tid, men blot komme ned i klubbens åbningstid. Så vil bådføreren (ham / hende der sejler båden) sætte dig på listen over de løbere, der skal ud på vandski den dag.

Der kan derfor godt forekomme ventetid.

Vi har både våddragt, redningsvest, ski, wakeboard og tube så det eneste du skal have med er badetøj og håndklæde.

Det er altid en god ide at ringe ned til klubben på dagen for at, høre om vejret er godt og om der er tid til en gæstetur. Den første tur skal helst foregå i rimelig roligt vand, uden bølger og vind.

Se åbningstider her

Gæstetur juniorer

Der er mulighed for, at juniorer kan få en gæstetur under juniortræningen om tirsdagen. Husk at ringe først mellem kl. 16:30 og 17:00 for at høre, om forholdene er til vandski. Juniorer er selvfølgelig også velkomne på alle andre åbningstider.

Arrangementer (leje af båd / bådfører)

OBS – Private arrangementer er midlertidigt ikke mulige.

Hvis I er flere personer som godt vil ud i samlet flok, er det en god ide at leje båden 1 eller flere timer. I skal regne med, at vi max. kan sejle 4 personer pr. time. Denne type for arrangementer skal aftales på forhånd.

Kontakt klubben på mail@holtevandskiklub.dk for booking.

Polterabend

OBS – Polterabend arrangementer er midlertidigt ikke mulige.

Står du overfor at skulle arrangere en polterabend? Læs her om hvordan det kan foregå i Holtevandskiklub

Det er oplagt at arrangere en polterabend, der involverer vandski!

Vi sørger både for at bruden/gommen får en våddragt og en redningsvest på og så sørger vi selvfølgelig også for instruktion inden vi tager ud på vandet. Det eneste I selv skal sørge for er et håndklæde, noget badetøj og at personen IKKE er beruset.

Hvad sker der til et polterabendarrangement?

Når I ankommer udleveres en våddragt og en redningsvest til bruden/gommen, hvorefter vi giver instruktion i hvad man skal gøre for at komme op på skiene. I nogle tilfælde sætter vi en bom ud på siden af båden, således at instruktøren kan give råd og vejledning til vandskiløberen. Når dette er gået godt, kommer personen ud bag båden med en rigtig vandskiline.

Hvor lang tid tager det?

I skal regne med at det tager ca. 40 min. fra I kommer til I går igen. Men I er selvfølgelig velkomne til at blive lidt længere og nyde noget medbragt mad, drikke, vejret og vores smukke udsigt. Personen der skal ud på vandet får ca. 20 minutter på vandet og det er muligt for to personer at komme med i båden for at tage billeder af det hele. Nogen vil sige at 20 minutter ikke er ret lang tid, men det er rigeligt, når man ikke er vant til at stå på vandski.

Hvordan med betaling?

Et Polterabend arrangement skal bookes i forvejen og betales med MobilePay på dagen. Prisen for Polterabend dækker alt, der har med vandski at gøre. Hvis I vil hygge jer en times tid forud eller efter selve vandskituren, koster det 500 kr. ekstra.

Aflysning

Vandskiklubben aflyser ikke gerne forhåndsbookede arrangementer. Men vejret er vi ikke herre over, og det kan betyde en aflysning. Vi kan desværre ikke advare på forhånd, da vi først ved det på selve dagen.

Såfremt I selv ønsker at aflyse vil vi meget gerne have det at vide så hurtigt som muligt, da der måske er andre der gerne vil benytte sig af tiden I havde booket.

Kontakt klubben på mail@holtevandskiklub.dk for booking.