Bliv Medlem

Et medlemskab består af et årligt kontingent og et turkort som du bruger til at betale for dine vandskiture. Turkortet kan påfyldes med minutter i klubben via Mobile Pay betaling.

Som medlem forventes det, at man hjælper til med forfaldne opgaver når behovet er der, samt deltager i klubbens årlige arbejdsdage.

Alt arbejde, der foretages for klubben er frivilligt, og derfor yderst nødvendigt for klubbens eksistens.

Priserne på diverse medlemskabstyper er beskrevet nedefor.

Tilmelding sker via mail til mail@holtevandskiklub.dk

Image

* Et Familiemedlemsskab omfatter en familie bestående af et par/forældrepar samt deres børn. Der kan ikke tilføjes familiemedlemmer udefra til et familiemedlemskab.

** Man kan som bådfører sejle båden, men ikke stå bag båden i dette tilfælde. Stemmeret gives ikke ved Generalforsamling og der gives ikke ret til at have nøgle til klubben.

*** Hvis man som medlem har udstyr man gerne vil opbevare i klubben kan man få plads til et par ski eller et wakeboard og sin våddragt for 150,- kr. om året.

Bankoplysninger:

Mobile Pay: 33191

Danske Bank - Regnr. 3409 - Konto 7304277

CVR.NR. 33874812

Husk at oplyse hvad din indbetaling drejer sig om. Ellers kan det være svært for vore kasserer at gennemskue kontoudtoget. Du er også meget velkommen til at sende en mail til kasseren i forbindelse med en indbetaling på kasserer@holtevandskiklub.dk